Οι δυσκολίες των Θεραπευτών
Ανεπαρκή Προγράμματα Αποκατάστασης
Όσοι ασχολούνται με την Αποκατάσταση των Μαθησιακών Δυσκολιών, ακόμη και εξειδικευμένοι επιστήμονες του χώρου της Ειδικής Αγωγής, δυσκολεύονται να βρουν και να χρησιμοποιήσουν μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία που να τούς επιτέπει να παρέμβουν αποτελεσματικά σε αυτές.
Τα σύγχρονα Προγράμματα Αποκατάστασης
- απευθύνονται κυρίως σε μαθητές του Δημοτικού
- είναι μονομερή και αποσπασματικά και
- εξασφαλίζουν την προσδοκώμενη παρέμβαση σε μεμονωμένους γνωστικούς τομείς και όχι στο σύνολο τους.
Έλλειψη Εκπαιδευτικού Υλικού Αποκατάστασης
Η έλλειψη ολοκληρωμένης μέθοδου Αποκατάστασης, σημαίνει επιπλέον και την έλλειψη πολύπλευρου και αποτελεσματικού εκπαιδευτικού υλικού παρέμβασης, που να ανταποκρίνεται στον ιδιαίτερο τρόπο σκέψης των παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες.
Αυτό, αναγκάζει τους Θεραπευτές, να χρησιμοποιούν απλά σχολικά βοηθήματα ή τα ίδια τα σχολικά βιβλία, που είναι εντελώς ακατάλληλα για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες.
Αδυναμία Αποκατάστασης σε Γυμνάσιο – Λύκειο
Επίσης, κυριαρχεί η άποψη πως η Αποκατάσταση σε Μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου είναι περιττή ή μη πραγματοποιήσιμη. Είναι όμως έτσι;
Αποτέλεσμα αυτού είναι ότι η παρέμβαση περιορίζεται συνήθως σε αυθαίρετους αυτοσχεδιασμούς ή σε φροντιστηριακού τύπου βοήθεια.