Δημοτικό Γυμνάσιο Αξιολόγηση Εκπαιδευτικό Υλικό Αποτελέσματα

Αποκατάσταση

Αληθινή Ανθρώπινη Σχέση

Αποκατάσταση – Δημοτικό

Η αποκατάσταση των Μαθησιακών Δυσκολιών προτείνεται ν’ αρχίσει μόλις οι δυσκολίες στη μάθηση αρχίζουν να διαφαίνονται.

Δηλαδή, μόλις ένα παιδί παρά την κανονική σχολική εκπαίδευση παρά την μελέτη και παρά το φυσιολογικό της νοημοσύνης δεν έχει την αναμενόμενη επίδοση στο σχολείο και υστερεί σε διάφορες δοκιμασίες πέραν του μέσου όρου.

Η αποκατάσταση βελτιώνει τις δυσκολίες, δεν τις εξαλείφει.

Είναι χρονοβόρα και έχει στάδια και εξέλιξη, όπως η ίδια η ανάπτυξη και η εκπαίδευση έχουν, εξελικτικό χαρακτήρα.

Δεν υπάρχει “νωρίς„ και “αργά„ στην Αποκατάσταση.

Όμως η χρονική στιγμή που πρέπει να αρχίσει είναι “πριν„ το παιδί αρχίσει να είναι δυστυχισμένο στο σχολείο, πριν αρχίσει να νιώθει αδιέξοδο και πίεση και πριν αρχίσει να νιώθει πως δεν τα καταφέρνει πουθενά.