Σεμινάρια Διάγνωσης και Αξιολόγησης Μ.Δ.
Το Σεμινάριο στηρίζεται στην έρευνα μας πάνω στην Διάγνωση και Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών και Δυσλεξίας παιδιών και εφήβων.
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Θεραπευτές, Ειδικούς Εκπαιδευτικούς, Ψυχολόγους, Δασκάλους
που αναζητούν ένα εξειδικευμένο τρόπο Διάγνωσης και Αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών που παρουσιάζει
ένας Μαθητής, προκειμένου να διαγνωσθεί η αιτιολογία και η φύση αυτών αλλά και για να
τεθούν συγκεκριμένοι στόχοι στο Ατομικό Πρόγραμμα Αποκατάστασης του μαθητή.
Επίσης, στο Σεμινάριο, συζητούνται όλες οι πληροφορίες που πρέπει να περιλαμβάνει μια πλήρης Έκθεση
Αξιολόγησης Σχολικών Ικανοτήτων κατάλληλη για τα ΚΕΔΔΥ και το σχολείο.
Είναι δυνατή η διεξαγωγή των σεμιναρίων πανελλαδικά, μέσω τηλεδιάσκεψης.
Γενικές Πληροφορίες
Τίτλος |
Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών. |
Στόχος |
Στόχος του Σεμιναρίου είναι να εκπαιδευτούν οι Θεραπευτές, σε ειδικό αναλυτικό αξιολογητικό Μαθησιακών Δυσκολιών για μαθητές του Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. |
Παρατηρήσεις |
Χορηγούνται οι σκελετοί Αξιολόγησης και Σύνταξης Αξιολογητικής Έκθεσης, σε όλους τους συμμετέχοντες |
Διάρκεια |
2 ημέρες |
Κόστος |
Κατόπιν συμφωνίας. Γίνονται προσφορές σε ομάδες φοιτητών. |
Σκελετοί Αξιολόγησης και Σύνταξης Αξιολογητικής Έκθεσης
Το σεμινάριο αναλύει και επεξηγεί τη χρήση των σκελετών Αξιολόγησης και Σύνταξης Αξιολογητικής Έκθεσης
Πρόκειται για ένα τρίπτυχο που περιλαμβάνει τρία έντυπα
- Το πρώτο τεύχος, αποτελεί το
Εκπαιδευτικό Υλικό Αξιολόγησης Μαθησιακών Δυσκολιών.
Είναι οι ερωτήσεις στις οποίες καλείται να απαντήσει ο Μαθητής προκειμένου να αξιολογηθεί.
Υπάρχουν ερωτήσεις για κάθε σχετικό γνωστικό τομέα που αξιολογείται και αντιστοιχούν στη σχολική τάξη και ηλικία του Μαθητή. - Το δεύτερο τεύχος, ο
Σκελετός Αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών, αποτελείται
από ερωτήσεις - μοντέλα που καλείται να απαντήσει ο Θεραπευτής.
Oι απαντήσεις στις ερωτήσεις - μοντέλα, καταδεικνύουν τις δυσκολίες που εμφάνισε ο Μαθητής στους αξιολογούμενους τομείς, ενώ η σύνθεση των απαντήσεων αυτών, έχει τη δομική και νοηματική αυτάρκεια να αποτελέσει μια Έκθεση Αξιολόγησης Σχολικών Ικανοτήτων. - Το τρίτο τεύχος, είναι ο Σκελετός Σύνταξης Αξιολογητικής Έκθεσης. Είναι ένας σκελετός κειμένου, που επιτρέπει τη σύνθεση των απαντήσεων του Θεραπευτή, σε ένα πλήρες, αυτόνομο κείμενο, που περιέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, ώστε να μπορεί να αποτελέσει μια πλήρη και αναλυτική Έκθεση Αξιολόγησης Σχολικών Ικανοτήτων.