Μαθησιακές Δυσκολίες στη Χώρα μας
Οι Μαθησιακές Δυσκολίες εμφανίζονται δυναμικά τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Η επιστημονική έρευνα, έχει ρίξει άπλετο φώς στον ορισμό καθώς και στη λεπτομερή συμπτωματολογία τους.
Απέχουμε όμως πολύ από την διατύπωση μιας ολοκληρωμένης και καθολικά αποδεκτής επιστημονικής Μεθόδου Αποκατάστασης των Δυσκολιών αυτών, εφοδιασμένης με κατάλληλα προσαρμοσμένο εκπαιδευτικό υλικό.
Η έλλειψη αυτή, δημιουργεί μια σειρά από δυσκολίες για όλους τους εμπλεκόμενους στη διαδικασία της Αποκατάστασης, από όποιο χώρο κι αν προέρχονται.
Τοπίο στην ομίχλη
Παρά την άριστη εκπαίδευση των Θεραπευτών και την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση όλων, η Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών μοιάζει να στερείται κατεύθυνσης.
Οι Θεραπευτές, με άριστη θεωρητική κατάρτιση, δυσκολεύονται στην εξεύρεση κατάλληλα προσαρμοσμένου στις δυσκολίες εκπαιδευτικού υλικού και αποτελεσματικής μεθόδου παρέμβασης.
Οι Εκπαιδευτικοί, αδυνατούν να παρέχουν φροντιστηριακή βοήθεια προσαρμοσμένη στις δυσκολίες.
Οι Γονείς, πελαγώνουν ανάμεσα στην επιθυμία να βοηθήσουν τα παιδιά τους και στο απροσπέλαστο των δυσκολιών.
Οι Μαθητές, βιώνουν μοναχικά την πίεση και την κούραση από την ατελέσφορη προσπάθεια.
Ο δρόμος μπροστά
Η δουλειά μας είναι αφιερωμένη στη διατύπωση και εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης Μεθόδου Αποκατάστασης Μαθησιακών Δυσκολιών και Δυσλεξίας
- που γεννιέται από αυτή την ύλη των δυσκολιών και
- παρεμβαίνει αποτελεσματικά στους γνωστικούς τομείς που αυτές εκδηλώνονται.
Αυτό γιατί πιστεύουμε ότι οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες και με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία) με κατάλληλη αντιμετώπιση και συνεργασία των Ειδικών Θεραπευτών, του Σχολείου και των Γονέων μπορούν βελτιώσουν τις Δυσκολίες αυτές εξασφαλίζοντας μια αξιοπρεπή διαβίωση στα χρόνια του σχολείου.
Πιστεύουμε ακράδαντα στη δύναμη της Αποκατάστασης, όταν είναι βασισμένη σε αρχές, μεθόδους και στρατηγικές και συνοδεύεται από πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό Αποκατάστασης Μαθησιακών Δυσκολιών και Δυσλεξίας
- που να υπαγορεύεται από την ίδια τη γενεσιουργό ύλη της δυσκολίας
- να πραγματώνεται στους χώρους που εκδηλώνεται η δυσκολία και
- να στοχεύει στην άμβλυνση της δυσκολίας προσδίδοντας αυτό που αφαιρεί από την ικανότητα ή τη δεξιότητα.