Ένα δομημένο και πολύπλευρο Πρόγραμμα Αποκατάστασης, προϋποθέτει εξίσου πλούσιο, πολυεπίπεδο και οργανωμένο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο να ανταποκρίνεται σε όλα τα πεδία, αλλά και στις βαθμίδες που η δυσκολία εμφανίζεται.



Η επιλογή ή δημιουργία τέτοιου υλικού, απαιτεί γνώση, μελέτη, παρατήρηση, και μέθοδο. Γιατί το υλικό αυτό, πρέπει να έχει την παρεμβατική δύναμη, να αποτελέσει το “αντίστροφο„ πρότυπο της δυσκολίας ώστε να μετασχηματίσει το έλλειμμα στη φυσική του δεξιότητα ή ικανότητα.



Eίναι προϊόν πολύχρονης προσπάθειας και επίπονης έρευνας στο χώρο των μαθησιακών δυσκολιών.
Δεν είναι αποτέλεσμα πειραμάτων εργαστηρίου σε μικρό δείγμα μαθητών, αλλά αποτέλεσμα πολύχρονης διδασκαλίας σε εκατοντάδες μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες ή Δυσλεξία.
Έχει σχεδιασθεί και εκτελεσθεί, μετά από πολύχρονη προσπάθεια, ειδικά για μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία), αλλά απευθύνεται και σε όλους τους μαθητές με άλλου τύπου Μαθησιακές Δυσκολίες ελαφρώς τροποποιημένο.
Το υλικό αυτό συνεχώς εμπλουτίζεται και ανανεώνεται.



Χρησιμοποιείται από τους μαθητές που παρακολουθούν το Πρόγραμμα Αποκατάστασης στο κέντρο μας, ενώ διατίθεται στους θεραπευτές που παρακολουθούν τα σχετικά σεμινάρια μας.