Σεμινάρια Αποκατάστασης
Σεμινάρια Αποκατάστασης
Πρωτοβάθμιας - Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Σεμινάρια Αποκατάστασης - Δημοτικό
Aπευθυνόμαστε σε Θεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Ψυχολόγους, Παιδαγωγούς και Δασκάλους πού επιθυμούν να ασχοληθούν με την Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Προσφέρουμε εκπαίδευση σε μια ολοκληρωμένη, δοκιμασμένη και αποτελεσματική μεθοδολογία Αποκατάστασης, πού είναι άμεσα εφαρμόσιμη και συνοδεύεται από άφθονο και δοκιμασμένο εκπαιδευτικό υλικό.
Είναι δυνατή η διεξαγωγή των σεμιναρίων πανελλαδικά, μέσω τηλεδιάσκεψης.
Γενικές Πληροφορίες
Τίτλος | Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών στο Δημοτικό. |
---|---|
Στόχος | Έχει σαν στόχο την θεωρητική κάλυψη των γνωστικών λειτουργιών που αφορούν τη διαδικασία της μάθησης (Αντίληψη, Μνήμη, Γλώσσα, Σκέψη κ.τ.λ.) καθώς και τη λειτουργία και φυσιολογία των δοκιμασιών που άπτονται αυτών (Ανάγνωση, Γραφή, Ορθογραφία, Γραπτή Έκφραση, Αριθμητική) στο βαθμό που οι θεωρητικές αυτές πληροφορίες πλαισιώνουν αποτελεσματικά και κατατοπιστικά ένα παιδαγωγικό υλικό αποκατάστασης. Ακόμα, έχει σαν στόχο την αναλυτική κατάδειξη των δυσκολιών που παρουσιάζουν οι μαθητές του Δημοτικού με Μαθησιακές Δυσκολίες ή Δυσλεξία, στους παραπάνω τομείς. Τέλος, έχει σαν στόχο την εκπαίδευση στη δημιουργία, βάσει συγκεκριμένης μεθοδολογίας, πολύπλευρου και πολυεπίπεδου εκπαιδευτικού υλικού Αποκατάστασης των παραπάνω δυσκολιών καθώς και του τρόπου χορήγησής του. |
Παρατηρήσεις | Χορηγείται εκπαιδευτικό Υλικό Αποκατάστασης σε όλουs τουs συμμετέχοντες. |
Διάρκεια | 8 μήνες |
Συχνότητα | 1 φορά την εβδομάδα διάρκειας 2 ωρών |
Κόστος | Κατόπιν συμφωνίας. Γίνονται προσφορές σε ομάδες συμμετεχόντων |
Τίτλος |
---|
Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών στο Δημοτικό. |
Στόχος |
Έχει σαν στόχο την θεωρητική κάλυψη των γνωστικών λειτουργιών που αφορούν τη διαδικασία της μάθησης (Αντίληψη, Μνήμη, Γλώσσα, Σκέψη κ.τ.λ.) καθώς και τη λειτουργία και φυσιολογία των δοκιμασιών που άπτονται αυτών (Ανάγνωση, Γραφή, Ορθογραφία, Γραπτή Έκφραση, Αριθμητική) στο βαθμό που οι θεωρητικές αυτές πληροφορίες πλαισιώνουν αποτελεσματικά και κατατοπιστικά ένα παιδαγωγικό υλικό αποκατάστασης.Ακόμα, έχει σαν στόχο την αναλυτική κατάδειξη των δυσκολιών που παρουσιάζουν οι μαθητές του Δημοτικού με Μαθησιακές Δυσκολίες ή Δυσλεξία, στους παραπάνω τομείς.Τέλος, έχει σαν στόχο την εκπαίδευση στη δημιουργία, βάσει συγκεκριμένης μεθοδολογίας, πολύπλευρου και πολυεπίπεδου εκπαιδευτικού υλικού Αποκατάστασης των παραπάνω δυσκολιών. |
Παρατηρήσεις |
Χορηγείται εκπαιδευτικό Υλικό Αποκατάστασης σε όλουs τουs συμμετέχοντες. |
Διάρκεια |
9 μήνες |
Συχνότητα |
2 έως 3 ώρες – 1 φορά την εβδομάδα |
Κόστος |
Κατόπιν συμφωνίας. Γίνονται προσφορές σε ομάδες φοιτητών. |
Σεμινάρια Αποκατάστασης - Γυμνάσιο και Λύκειο
Απευθύνεται σε Θεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Φιλολόγους, Ψυχολόγους, Καθηγητές και Φροντιστές, που αναζητούν τρόπους αποτελεσματικής παρέμβασης στις Μαθησιακές Δυσκολίες των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Είναι δυνατή η διεξαγωγή των σεμιναρίων πανελλαδικά, μέσω τηλεδιάσκεψης.
Γενικές Πληροφορίες
Τίτλος | Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών σε Εφήβους. |
---|---|
Στόχος | Το σεμινάριο έχει σαν σκοπό την Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνασίου και Λυκείου). Έχει ακόμα σαν στόχο την εκπαίδευση στη δημιουργία, βάσει συγκεκριμένης μεθοδολογίας, πολύπλευρου και πολυεπίπεδου εκπαιδευτικού υλικού Αποκατάστασης των παραπάνω δυσκολιών. |
Παρατηρήσεις | Χορηγείται εκπαιδευτικό Υλικό Αποκατάστασης σε όλουs τουs συμμετέχοντες. |
Διάρκεια | 8 μήνες |
Συχνότητα | 1 φορά την εβδομάδα διάρκειας 2 ωρών |
Κόστος | Κατόπιν συμφωνίας. Γίνονται προσφορές σε ομάδες φοιτητών. |
Τίτλος |
---|
Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών σε Εφήβους. |
Στόχος |
Το σεμινάριο έχει σαν σκοπό την Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνασίου και Λυκείου). Έχει ακόμα σαν στόχο την εκπαίδευση στη δημιουργία, βάσει συγκεκριμένης μεθοδολογίας, πολύπλευρου και πολυεπίπεδου εκπαιδευτικού υλικού Αποκατάστασης των παραπάνω δυσκολιών. |
Παρατηρήσεις |
Χορηγείται εκπαιδευτικό Υλικό Αποκατάστασης σε όλουs τουs συμμετέχοντες. |
Διάρκεια |
9 μήνες |
Συχνότητα |
2 έως 3 ώρες – 1 φορά την εβδομάδα |
Κόστος |
Κατόπιν συμφωνίας. Γίνονται προσφορές σε ομάδες φοιτητών. |
Σεμινάρια Διάγνωσης και Αξιολόγησης Μ.Δ.
Το Σεμινάριο στηρίζεται στην έρευνα μας πάνω στην Διάγνωση και Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών και Δυσλεξίας παιδιών και εφήβων.
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Θεραπευτές, Ειδικούς Εκπαιδευτικούς, Ψυχολόγους, Δασκάλους που αναζητούν ένα εξειδικευμένο τρόπο Διάγνωσης και Αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών που παρουσιάζει ένας Μαθητής, προκειμένου να διαγνωσθεί η αιτιολογία και η φύση αυτών αλλά και για να τεθούν συγκεκριμένοι στόχοι στο Ατομικό Πρόγραμμα Αποκατάστασης του μαθητή.
Επίσης, στο Σεμινάριο, συζητούνται όλες οι πληροφορίες που πρέπει να περιλαμβάνει μια πλήρης Έκθεση Αξιολόγησης Σχολικών Ικανοτήτων κατάλληλη για τα ΚΕΔΔΥ και το σχολείο.
Είναι δυνατή η διεξαγωγή των σεμιναρίων πανελλαδικά, μέσω τηλεδιάσκεψης.
Γενικές Πληροφορίες
Τίτλος | Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών. |
---|---|
Στόχος | Στόχος του Σεμιναρίου είναι να εκπαιδευτούν οι Θεραπευτές, σε ειδικό αναλυτικό αξιολογητικό Μαθησιακών Δυσκολιών για μαθητές του Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. |
Παρατηρήσεις | Χορηγούνται οι σκελετοί Αξιολόγησης και Σύνταξης Αξιολογητικής Έκθεσης, σε όλους τους συμμετέχοντες. |
Διάρκεια | 2 ημέρες |
Κόστος | Κατόπιν συμφωνίας. Γίνονται προσφορές σε ομάδες φοιτητών. |
Τίτλος |
---|
Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών. |
Στόχος |
Στόχος του Σεμιναρίου είναι να εκπαιδευτούν οι Θεραπευτές, σε ειδικό αναλυτικό αξιολογητικό Μαθησιακών Δυσκολιών για μαθητές του Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. |
Παρατηρήσεις |
Χορηγούνται οι σκελετοί Αξιολόγησης και Σύνταξης Αξιολογητικής Έκθεσης, σε όλους τους συμμετέχοντες. |
Διάρκεια |
2 ημέρες |
Κόστος |
Κατόπιν συμφωνίας. Γίνονται προσφορές σε ομάδες φοιτητών. |