Σεμινάρια Διάγνωσης και Αξιολόγησης Μ.Δ.

Σκελετοί Αξιολόγησης και Σύνταξης Αξιολογητικής Έκθεσης

Το σεμινάριο αναλύει και επεξηγεί τη χρήση των σκελετών Αξιολόγησης και Σύνταξης Αξιολογητικής Έκθεσης.

Πρόκειται για ένα τρίπτυχο που περιλαμβάνει τρία έντυπα.

  • Το πρώτο τεύχος, αποτελεί το Εκπαιδευτικό Υλικό Αξιολόγησης Μαθησιακών Δυσκολιών.
    Είναι οι ερωτήσεις στις οποίες καλείται να απαντήσει ο Μαθητής προκειμένου να αξιολογηθεί.
    Υπάρχουν ερωτήσεις για κάθε σχετικό γνωστικό τομέα που αξιολογείται και αντιστοιχούν στη σχολική τάξη και ηλικία του Μαθητή.
  • Το δεύτερο τεύχος, ο Σκελετός Αξιολόγησης των Μαθησιακών Δυσκολιών, αποτελείται από ερωτήσεις – μοντέλα που καλείται να απαντήσει ο Θεραπευτής.
    Oι απαντήσεις στις ερωτήσεις – μοντέλα, καταδεικνύουν τις δυσκολίες που εμφάνισε ο Μαθητής στους αξιολογούμενους τομείς, ενώ η σύνθεση των απαντήσεων αυτών, έχει τη δομική και νοηματική αυτάρκεια να αποτελέσει μια Έκθεση Αξιολόγησης Σχολικών Ικανοτήτων.
  • Το τρίτο τεύχος, είναι ο Σκελετός Σύνταξης Αξιολογητικής Έκθεσης. Είναι ένας σκελετός κειμένου, που επιτρέπει τη σύνθεση των απαντήσεων του Θεραπευτή, σε ένα πλήρες, αυτόνομο κείμενο, που περιέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, ώστε να μπορεί να αποτελέσει μια πλήρη και αναλυτική Έκθεση Αξιολόγησης Σχολικών Ικανοτήτων.