Ποιοί Είμαστε
Στόχος της επιστημονικής ομάδας μας, είναι η παροχή υπηρεσιών στην αποκατάσταση βασισμένη, τόσο σε μεθοδολογικές αρχές και σε επιστημονικές γνώσεις όσο και σε αμέριστο και ειλικρινή σεβασμό προς το παιδί και τον έφηβο.
Προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε την δυσκολία σαν μέρος ενός συνόλου που διέπει εν γένει την προσωπικότητα και τη ζωή του παιδιού και του εφήβου, όπου βελτιώνοντάς την βελτιώνει ταυτόχρονα την ποιότητα της ζωής και της επικοινωνίας του.
Η γενικότερη στάση μας απέναντι στα παιδιά και τους νέους με Μαθησιακές Δυσκολίες δεν υπαγορεύεται από την ξύλινη γλώσσα της παιδαγωγικής ή της Διδακτικής ή κάθε είδους παρεμβατικής δεοντολογίας του «πρέπει». Πάντα στα πλαίσια της σοβαρότητας της επιστημονικότητας, υπαγορεύεται, από τη βαθιά γνώση των δυσκολιών και της διαδραστικής τους δύναμης, η οποία υπαγορεύει με τη σειρά της αφ’ ενός, δουλειά και προσπάθεια, αφ’ ετέρου διαμορφώνει μια παιδαγωγική και προσωπική σχέση και δυναμική πλαισίωσης και στήριξης μεταξύ μαθητή – θεραπευτή.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η αποκατάσταση των Μαθησιακών Δυσκολιών και κάθε δυσκολίας που προκύπτει απ’ αυτές, είναι μια υπόθεση σοβαρή, που χρήζει υπευθυνότητας, γνώσης, αγάπης και στόχου καθώς και καλής εκτίμησης των δεδομένων και σαν τέτοια επιθυμούμε να την αντιμετωπίζουμε.

Ασημίνα Μαυροειδή
Φιλόλογος – Ειδική Παιδαγωγός
Ονομάζομαι Ασημίνα Μαυροειδή και είμαι Ειδική Εκπαιδευτικός.
Ασχολούμαι με την Αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών και Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών (Δυσλεξίας) σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου για περισσότερα από δεκαπέντε χρόνια.
Στο διάστημα αυτό, έχοντας ασχοληθεί με εκατοντάδες παιδιά, έχω αναπτύξει μια μεθοδολογία Αποκατάστασης των Δυσκολιών αυτών, τη “Μεθοδολογία Μαυροειδή”, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας έχω ανακοινώσει σε δύο επιστημονικά συνέδρια.
Η Μεθοδολογία αυτή, συνοδεύεται από μία βιβλιοθήκη εκπαιδευτικού υλικού Αποκατάστασης, που τώρα αριθμεί πάνω από 35 τεύχη, πού χρησιμοποιούνται από τους μαθητές μας και ένα σημαντικό της μέρος χορηγείται στους Θεραπευτές που παρακολουθούν τα Σεμινάριά μας.